Darmowa dostawa już od 300.00 zł

FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

 

KONTO – REJESTRACJA, LOGOWANIE, FUNKCJONALNOŚCI

Jak zarejestrować konto?
Wystarczy wypełnić prosty formularz rejestracyjny, w którym należy podać mail, login i hasło.

Czy rejestracja konta jest płatna?
Nie.

Jak zalogować się do konta?
Wystarczy, że w formularzu logowania podasz swój adres e-mail oraz hasło. Alternatywnie możesz połączyć konto w butiku Polka z Facebookiem. Wtedy będziesz logować się jeszcze szybciej przy użyciu przycisku „Zaloguj się poprzez Facebooka”.

Co zrobić, gdy zapomnę hasła?
Możesz skorzystać z opcji odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz przycisk „Resetuj hasło”, znajdujący się w panelu logowaniu. Po chwili na Twój e-mail prześlemy nowe hasło.

Po co zakładać konto w butiku Polka?
Z kontem użytkownika zakupy są wygodniejsze. Zyskujesz szereg korzyści – m.in. dane do wysyłki są uzupełniane automatycznie przy zamówieniu oraz masz dostęp do „Ulubionych”.

Czy mogę robić zakupy bez rejestracji?
Tak.

Co oznacza, że produkt jest niedostępny?
Produkt został wyprzedany. Być może niedługo znów pojawi się w naszej ofercie.

Czym jest  opcja  „Zarezerwuj”?
Wyprzedany produkt możesz zarezerwować, a zatrzymamy go dla Ciebie, gdy tylko wróci do naszej oferty. Możesz też skorzystać z opcji „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail, a my prześlemy wiadomość, gdy będziesz mogła złożyć zamówienie.

Czym jest opcja „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”?
Możesz skorzystać z opcji „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail, a my prześlemy wiadomość, gdy będziesz mogła złożyć zamówienie.

Kiedy następuje zakup?
Zamówienie zostaje złożone po kliknięciu przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.

Jak korzystać z opcji „Dodaj do ulubionych”?
To bardzo praktyczna opcja, która działa jak lista życzeń. Podczas przeglądania oferty butiku możesz dodawać do zakładki ubrania, które wpadną Ci w oko. Dzięki temu możesz później łatwo do nich wrócić.

Jak korzystać z kuponów rabatowych?
By otrzymać zniżkę, kod należy wpisać w formularzu zamówienia w polu „Kupon”.

 

PŁATNOŚĆ

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?
Tak.

Gdzie znajdę paragon lub fakturę?
Dokument zawsze jest dołączony do przesyłki.

Jakie formy płatności dostępne są w butiku?
Imoje.pl - BLIK, karty, szybkie przelewy, Twisto - Kup, przymierz i zapłać w ciągu 21 dni, Przelewy24 - przelewy online, PayPal - przelewy online, przelew tradycyjny, za pobraniem.

Czy mogę zamawiać za pobraniem?
Tak. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w czasie składania zamówienia.

Czy mogę korzystać z opóźnionych płatności?
Tak, płacąc za zamówienie możesz wybrać opcję Twisto „Kup, przymierz i zapłać za 21 dni”. Wtedy należność za zakupy będziesz mogła uregulować z opóźnieniem. Ta usługa jest bezpłatna – więcej informacji znajdziesz na https://polka-butik.pl/twisto.

 

DOSTAWA

Skąd będę wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Wszystkie informacje dotyczące realizacji zamówienia przesyłamy mailowo.Dodatkowo możesz sprawdzić status przesyłki wpisując numer zamówienia w polu „SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA”

Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Wszystkie przesyłki wysyłamy najszybciej jak to możliwe. Czas dostawy to od 1 do 7 dni roboczych.

Co muszę zrobić, by skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa przysługuje Klientom, którzy złożą zamówienie o wartości przekraczającej 300 zł.

Z jakich form dostawy mogę korzystać?
Nasz butik dostarcza towary za pośrednictwem paczkomatów INPOST, kurierów INPOST i DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy w Częstochowie. Więcej informacji dotyczących dostępnych rodzajów płatności znajdziesz w zakładce – https://polka-butik.pl/dostawa-i-platnosci.

Czy towary wysyłane są za granicę?
Tak.

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?
Skontaktuj się z przewoźnikiem odpowiedzialnym za dostarczenie towaru i złóż reklamację.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

Czy mogę złożyć reklamację?
Oczywiście. Zgodnie z polskim prawem każdy klient ma prawo do reklamacji. Po więcej szczegółów zapraszamy do zakładki https://polka-butik.pl/reklamacje.

Kiedy mogę wymienić/zwrócić towar?
Wszystkie ubrania zamówione z butiku Polka przez osoby prywatne można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Ważne, by nie nosiły one żadnych śladów użytkowania. Więcej informacji znajdziesz w zakładce https://polka-butik.pl/zwroty. Prawo do zwrotu nie obowiązuje podmiotów gospodarczych, które dokonały zakupów na fakturę VAT.

Skąd pobrać druk wymiany/zwrotu towaru?
Odpowiedni dokument znajduje się w zakładce „ZWROTY”

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracany towar?
Należność zostanie przelana na wskazane konto najszybciej jak to tylko możliwe. Termin ten nie powinien przekroczyć 14 dni od chwili, gdy otrzymamy formularz zwrotu. Może się on jednak wydłużyć do czasu aż otrzymamy paczkę ze zwrotem.

Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu?
Kupujący.

 

INNE

Skąd biorą się kody rabatowe?
Udostępniamy je naszym klientom w Newsletterze oraz w mediach społecznościowych. Czasem można znaleźć je również na naszej stronie internetowej albo w paczce z zamówieniem.

Jak mogę zasubskrybować newsletter?
Newsletter możesz zasubskrybować u dołu strony. Wystarczy, że wpiszesz swój e-mail i zaakceptujesz regulamin.

Czy newsletter jest bezpłatny?
Tak.

Jak wypisać się z Newslettera?
Możesz się z nami skontaktować lub skorzystać z opcji „Wypisz się z Newslettera”, która znajduje się w formularzu Newslettera u dołu strony.

Jak można się z Wami skontaktować?
Najłatwiej skorzystać z czatu, dostępnego na stronie naszego sklepu. Można również połączyć się z naszą infolinią pod numerem 800 007 165 lub napisać e-mail na kontakt@polka-butik.pl. Naszym Klientkom udostępniamy też formularz kontaktowy: https://polka-butik.pl/kontak.