Darmowa dostawa już od 300.00 zł

Reklamacje

Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem i paragonem na adres:

RS DETAL Sp. z o.o
Bór 199 I piętro
42-200 Częstochowa

Szczegóły reklamacji:

  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Sprzedający nie przyjmuje paczek wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami.
  • Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.