Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres kontakt@polka-butik.pl lub odesłać na adres: Candy Wojciech Czyżowicz, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski .
2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta, od daty potwierdzenia nadania zwrotu, np. stempla pocztowego.
3. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
4. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
REKLAMACJA
1 Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
2 Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Candy, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski wraz z dołączonym formularzem zwrotu.
3. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
4 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej reklamacji. (Wraz z informacją, iż zwrot produktu ma być rozpatrzony w trybie reklamacji) Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ
- Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.
- Wybarwienie (zafarbowanie) towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży),
- Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki itp,
- Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,
- Pęknięcia nadruków,
- Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.) – polegają natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.